Poslední čísla jsou pro společnost Apple dobrou zprávou, jelikož jeho prodeje stále rostou, a to nejen co se týče prodeje mobilních telefonů. Další pobočky Applu také vzkvétají. Ale to nemusí být nutně zapříčiněno lidmi, kteří si kupují nové produkty od společnosti Apple. Je to také tím, že zákazníci utrácejí za produkty Apple čím dál více peněz, což lze z velké části přičíst popularitě iPhonu X, nejdražšího mobilního telefonu, jaký kdy společnost Apple vyrobila.
Výsledky naznačují, že riskantní strategie, kterou společnost Apple s iPhonem X zavedla, se očividně vyplácí. Prémiový a ne zrovna laciný model zmátl některé analytiky, kteří tvrdili, že Apple bude nucen zdůvodnit jeho obrovskou cenu. Zdá se však, že lidé si jsou ochotni připlatit. To naznačuje, že Apple bude i nadále nabízet dražší mobilní telefony, i když začne prodávat levnější verze stejné technologie, která se nachází v iPhone X.
Výsledky rovněž ukazují, že dlouhodobější strategie společnosti Apple zaměřená na poskytování služeb se zdá býti úspěšnou. Apple se snažil navýšit své příjmy z prodeje produktů tím, že účtoval lidem poplatky za celou řadu online služeb a zákazníci za ně utrácejí stále více. To by mohlo znamenat, že Apple bude nadále propagovat tyto služby a povzbuzovat lidi k tomu, aby si za ně připlatili. Technologický gigant by mohl zároveň spustit další služby, jako například Apple Music, stejně jako rozšiřovat stávající online služby o další funkce, aby je zákaznící mohli nadále využívat.
Průměrná prodejní cena telefonů iPhone činila 728 dolarů, ve srovnání s očekáváním Wall Streetu, který předpovídal cenu 742 dolarů. Cena se tak zvýšila o více než 10 % z loňských 655 dolarů, což naznačuje, že model iPhone X, jehož cena začíná na 999 dolarech, přispěl ke zvýšení cen. Generální ředitel Tim Cook uvedl, že zvýšené prodejní ceny jsou zapříčiněny z velké části právě iPhonem X, který byl od svého uvedení každý týden nejoblíbenějším telefonem.